پاره‌سنگ: فیلم سوپر سکسی هنرپیشه ایرانی!

پاره‌سنگ

پاره‌سنگ‌های گاه‌گاهی ذهن من

2006/11/05

فیلم سوپر سکسی هنرپیشه ایرانی!

اخیراً باز هم موضوعی مبحث وبلاگ نویسان و جامعه ایرانی شده و آن هم پخش فیلمی است که در آن دو نفر با هم رابطه جنسی دارند و فرد مونث آن شباهتی به خانم زهرا امیر ابراهیمی٬ بازیگری که اخیراً پس از بازی در سریال نرگس مختصر شهرتی یافته بود٬ دارد. فیلم ها را می توانید از اینجا داونلود کنید و ببینید:
حرف و حدیث در جامعه خوابگرفته و جماعت چرتی ایران( به قول علی حاتمی در سریال هزاردستان) بالا گرفته است. مطابق اخبار این خانم هنرپیشه جلب و بازجویی شده است و قاضی خوشنام دوران٬ اصلاحات سعید مرتضوی٬ بررسی پرونده را در دست گرفته است. ملت خوش ذوق هم شایعاتی پرداخته بودند مبنی برخودکشی این خانم و پیدا شدن جسد آن.
چیزی که برای بنده قابل درک نیست جرم این خانم است که باید برای آن جلب و محاکمه شود و پاسخ گو باشد. مگر انجام اعمال جنسی جرم است؟ پس تمام ما حاصل جرمی هستیم که به انجام آن هم محکومیم!! یا شاید تهیه فیلم از اعمال جنسی جرم است؟ تنها چیزی که به نظرم می‌توان آن را تعقیب قانونی کرد٬ منتشر کننده و موضعان آن هستند و لاغیر.
اگر اوضاع همین طور پیش برود لابد چندی دیگر در جامعه چرتی مان کسی دیگر را به محاکمه می‌کشند به جرمی مانند «حمل و استفاده آلت جنسی»! و ملت خمارزده ما هم روال بازجویی آن را با هیجان تمام دنبال می‌کنند!
پ.س. عنوان پست برای جلب خواننده انتخاب شده است٬ تعجب نکنید!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

http://www.shelterless.blogfa.com/post-290.aspx
dar hamin mored bood.

11/21/2006 8:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

تمام بدبختی ها در عدم وجود ازادیست و عدم ان باعث هزاران تباهی بدبختی سوءاستفاده خودفروشی وطن فروشی می شود ببینید خیلی از این بازیگرا وطن و ملتشونو می فروشن اگاهانه یا نا اگاهانه هر فیلمی رو بازی میکنن و وارزش نشون میدن ولی پشن پرده چه ها که نمیکنند ارزشها و فرهنگی رو که اونا تو زندگی شخصیشون دارن ببینید بعد با ارزشها و پیامهایی که تو فیلم دارن و میرسونن مقایسه کنید
ببخشید جامعه خیلی بد و کثیفییه پر از ریا نیرنگ دروغ فریب بی حیایی دریده گری خوب باشی بد مگنت بد باشی خوب. البته مختص هنر پیشه ها نیست مردم هم از این قاعده مستثنی نیستن حکومتیها مسئولا مامورا قضات که سردستشون کثیف پست و لجن وجنایتکار هنرمندا و مجریا و نویسنده ها و روزنامه نگارا هم هستن خلاصه نمیخوایم بحث جامعه شناسی و روانشناسی راه بندازیم در مورد مذهب صحبت کنیم تمام بدبختیها از عدم وجود ازادیست که حداقالاشم نیست نبوده و سالها سرکوب شده. و مردم وجامعه ای ملیونها سال عقب رفته رو بوجود اورده باز صد رحمت به اون سالها
ارش ازادیخواه
طراح و مجری طرحها و پروژه های بر اندازی نرم

9/23/2010 2:53 AM  

Post a Comment

<< Home