پاره‌سنگ: snobism

پاره‌سنگ

پاره‌سنگ‌های گاه‌گاهی ذهن من

2009/04/11

snobism

گاهی می‌بینم در وبلاگی٬ دوستی٬ آشنایی٬ رفیقی که اتفاقاً از دید من تحصیل کرده و چیزفهم هست٬ عکسی گذاشته لابد به سیاق فوتوبلاگیدن. اما توضیحات عکس چنان بی‌ربط است که متفکر می‌شوم که چرا آن توضیحات را گذاشته پای عکس.
چنین کاری را بنده باز تولید می‌کنم با توضیحات مشابه٬ ببینید چه حسی بهتان دست می‌دهد بعد از دیدن عکس و خواندن توضیحات من زیرش.

هفت‌سین من٬ مارچ 2008٬ طبقه هجدهم٬ آپارتمانم در تورونتو کانادا. با دوربین سونی که ۳۰۰ پاوند در سفر لندنم خریده بودم. عکاس: Jennifer Hallemier. شمع از آن شمعهای طبی خوشبو برای تمدد اعصاب بود به قیمت ۱۵ دلار.

Labels: , ,

1 Comments:

Anonymous محمود said...

اااااه ! 300 پوند؟

-------
ببخش که نظرت رو ندیده بودم. "مطرود" به معنی طرد شده گمان نمی کنم اون مفهوم رو برسونه. اگه به ویکی پدیا سری بزنی (که لینکش رو توی متن گذاشتم) کاملاً مشخصه که منظور کشورهایی است که خارج از نرم دیپلماتیک و بین المللی عمل می کنند و بداخلاق هستند. این لینک از دویچه وله رو هم ببین به نظرم اونها هم دولت شرور رو برای ترجمه همین واژه استفاده کردند:
http://www.dw3d.de/dw/article/0,,3940032,00.html
اینطور نیست؟
باز هم ممنون از نظرت و ببخش که دیر متوجه شدم.

4/11/2009 7:43 PM  

Post a Comment

<< Home